יום שני, ספטמבר 13, 2004

יום שני, ה13 לספטמבר - יש תקלה אזורית בתיבות קוליות )-:<

אז כמו שראיתם מהכותרת, יש כרגע תקלה בתיבה הקולית שלי (דווקא יום אחרי שורדה רזיאל ז'קונט מסרה את הטלפון שלי בשידור. אוף!). בבזק הבטיחו לי שעובדים על זה. אם לא שמעתם ממני תוך יום יומיים לא להסס ולהשאיר לי את הטלפון שוב (זה סימן שלא קיבלתי את ההודעה). סליחה ממני (ולעזאזל עם בזק)!

אני מוסיפה כאן (וגם למטה בשאלות ותשובות) התיחסות לשני ענינים קשורים שנשאלתי לא מעט.

ש: אנו מתענינים בשביל הבת/ן שלנו. האם זה מתאים לו/ה?
ת. הקבוצה היא למבוגרים. אם מדובר באדם מתחת לגיל 18 זה לא מתאים. אגב כנראה שיש קבוצה למתבגרים בבי"ח שניידר(03-9253865). לגבי מקרה אחר, בבקשה תמשיכו לקרוא את התשובה שלי לשאלה הבאה.

ש: אני מתענין בשביל מישהו אחר שאני רוצה לעזור לו. האם זה מתאים?
ת: חשוב להבין שכל ההשתתפות בקבוצה תלויה לגמרי ברצון של כל משתתף (אם מתחשק לו) וגם בעבודה עצמית בבית. רק אדם שרוצה בעצמו להשתתף ירגיש טוב בקבוצה כזו ויצליח להפיק ממנה תועלת. לכן זה לא מתאים "לגרור" מישהו לקבוצה. מה שאפשר לעשות לכל היותר - אם מדובר באדם שאתם מספיק קרובים לדבר איתו על זה אתם יכולים להפנות אותו לאתר הזה. זה הכל. אם זה יענין אותו הוא כבר ימשיך הלאה. לא ללחוץ או לדרבן - זה לא יעזור אלא להיפך. זה עלול לגרום לאדם ביישן להרגיש עוד יותר חשוף (ירגיש שכולם רואים את זה), שלא מכבדים את הפרטיות שלו (כי מתערבים לו בענינים אישיים מאוד) ואולי להרגיש יותר רע עם עצמו (להיות מוטרד בשאלה אם הוא נורמלי או לא). באמת מדובר בנושא אישי בו כל אחד צריך להחליט לעצמו מה טוב לו.

להצטרפות -
אני מזכירה לכל מי שמעונין להצטרף להשאיר לי טלפון בדואר האלקרטוני שלי או בתיבה הקולית(03-5220443) כדי שאחזור אליכם לקבוע פגישה. אני גם ממליצה להוריד ולמלא את השאלון ששמתי באתר (זה פשוט נועד לעזור לנו להרגיש ביחד אם זה מתאים). אם יש לכם בעיה לפתוח את הקובץ אפשר גם לקפוץ ל-כאן.