יום רביעי, דצמבר 08, 2004

"פסגת הפחד", "ידיעות אחרונות"

אני מודה לראובן וייס ואמיר גוטרמן ממערכת "24 שעות" ב"ידיעות אחרונות" שהקדישו כתבה לקבוצה שאני מארגנת.

יש שני דברים שהייתי רוצה להבהיר ולהוסיף.

רמת החרדה והתיפקוד שלי

נדמה לי, אולי בטעות, שהתמונה שמתקבלת מהכתבה היא שאני אדם שבקושי מתפקד מרוב חרדה (ואז איך אצליח לארגן את כל זה?). אז לא. רמת החרדה החברתית שאני סובלת ממנה היא לא עד כדי כך משתקת. אני אדם שיכול לדבר עם אנשים (אל תחששו להפגש איתי). יש לי הרגשה שבגלל שאני אומרת בקול רם דברים שאנשים אחרים (מרגישים אבל) לא אומרים, מתקבל הרושם (בטעות) שאני הרבה יותר חריגה מאחרים. ואני לא (לא שזו בושה. אבל במקרה הזה זה לא מדויק).

מה אני מארגנת

נדמה לי שקצת קשה לקבל תמונה ברורה מהכתבה מה אני מארגנת ובמה זה שונה מדברים אחרים. בניתי תוכנית שלמה שמתבססת על רעיונות ועקרונות עבודה שהם שונים (בשאלה מהי חרדה חברתית, איך להתיחס לבעיה ואיך להתמודד). ואני ממש ממליצה לכל מי שמתענין לקרוא את ההסברים ששמתי כאן באתר כדי להבין יותר במה מדובר. כדאי לקרוא את הדברים תוך בדיקה אם זה משהו שמדבר אליכם (לדעתי הסממן הכי בריא אם משהו טוב לנו או לא).

זהו. כל טוב ושיהיה בהצלחה.

מירי

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

שלום למירי
התוודעתי לכתבה רק עכשיו האם זה עדיין רלוונטי?

6:43 אחה״צ  
Blogger Miri said...

אצלי לא, אבל אני רואה באינטרנט (בפורומים השונים כמו בהייד פארק) שיש כל הזמן קבוצות. שווה לנסות עד שאתה מוצא מקום שאתה מרגיש שעוזר לך. בהצלחה :)

7:56 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home