יום רביעי, דצמבר 22, 2004

אני מאוד מתנצלת

אני מאוד מתנצלת בפני האנשים הרבים שפנו אלי בעקבות הכתבה ב"ידיעות אחרונות" ולא חזרתי אליהם. אני מרגישה מאוד רע עם זה (ומגיע לכל אחד מכם שיענו לו) אבל אני הוצפתי הרבה מעבר ליכולת שלי בעקבות הכתבה. אולי באמת כדאי שכולנו נזכור שאנחנו לא לבד והרבה מאוד אנשים מסביבנו בעצם סובלים מחרדה חברתית.

רעיונות לאן לפנות כדי לעקוב אחרי קבוצות, למצוא עזרה ולדבר עם אנשים שסובלים מאותה בעיה:

- פורום חרדה חברתית באתר הייד פארק - מקום להחליף עיצות וידיעות עם אנשים שסובלים גם הם מחרדה חברתית
- עיצה - המרכז הישראלי לעזרה עצמית - בו אפשר לברר אם יש קבוצה לעזרה עצמית באזור שלכם או לקבל עזרה כדי להקים קבוצה
- במרכזים רפואיים ישנם קבוצות טיפול (בד"כ ללא תשלום) בשיטה הקוגניטיבית התנהגותית (חשיפה הדרגתית למקור החרדה) להתמודדות עם חרדה חברתית. שמעתי על קבוצות כאלה בגהה, איכילוב ובלינסון. נא לא להבהל מהעובדה שמדובר בבתי חולים. פגשתי אנשים לגמרי רגילים שהשתתפו בקבוצות במקומות אלה ומספרים עליהם דברים טובים.

אני שוב מתנצלת בפני כולכם.

מירי

3 Comments:

Anonymous אנונימי said...

חרדה חברתית - קבוצה תרגולית בחיפה.
קבוצת עזרה עצמית והדדית מיועדת לביישנים למטרת קבלת חשיפה הדרגתית למצבים מעוררי חרדה והתגברות עליהם, תרגול ופיתוח מיומנויות חברתיות וכישורים חברתיים, להתגברות על חרדה חברתית ופחד קהל / במה.
לפרטים נוספים:
http://sp.haifa.googlepages.com/
לקומונה:
http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=25610

7:15 אחה״צ  
Blogger Unknown said...

קבוצת עזרה עצמית במרכז:
http://sas.tag.googlepages.com

10:59 אחה״צ  
Blogger Unknown said...


חרדה חברתית - קבוצת עזרה עצמית

9:03 אחה״צ  

הוסף רשומת תגובה

<< Home